Kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?

Bij leapp heb je altijd (m.u.v. B2B aankopen) 14 dagen ‘Niet goed, geld terug’ garantie. Meld je retouraanvraag binnen 14 dagen na ontvangst van het product aan via

 https://leapp.nl/pages/aanmelden-reparatie-en-retour 

Na het aanmelden krijg je de volgende werkdag een mail met daarin de instructies op welke manier je je aankoop kunt retourneren of omruilen.
Vervolgens heb je 14 dagen de tijd om je product terug te sturen samen met het retourformulier wat je ontvangt na het aanmelden van de retour.

Ruilen is alleen mogelijk door de aankoop aan ons te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website. Het is niet mogelijk om bestellingen met elkaar te verrekenen of om via het retourformulier een vervangend artikel aan te vragen.  

Aangezien oordopjes een  hygiene product betreft, geldt hierbij dat we deze alleen retour nemen als de verpakking ongeopend is geweest.

Voorwaarden van een retour:

  • De retouraanvraag is binnen de eerste 14 dagen na ontvangst van het product aangevraagd. Het betreffende product is binnen 14 dagen na ontvangst van deze aanvraag door leapp ontvangen.
  • Het pakket is compleet en onbeschadigd geretourneerd. Indien je meer doet met het ontvangen product dan het beoordelen daarvan en er daardoor schade aan het product ontstaat, ben je aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.
  • koptelefoons / earpods zijn een hygiene product. Deze kunnen alleen in een ongeopende verpakking worden geretourneerd
  • Aangekochte software pakketten (zoals Microsoft Office) zijn niet geopend en/of geactiveerd.
  • Het pakket is door jou voldoende gefrankeerd om te versturen.
  • Het product is niet via B2B aangekocht.
  • Het device is leeg gemaakt en waar nodig is 'Find my iPhone/iPad uitgeschakeld. 

**Indien je een iPhone of iPad gaat retourneren, dien je eerst het Apple ID van het toestel af te halen.**